dimarts, d’abril 20, 2010

L'alba des de la punta d'en Rovira

Punta d'en Rovira
Diumenge 4 d'abril de 2010
Olympus E-30, Zuiko 9-18
HDR

Un altre dels punts estratègics per retrobar-me amb el sol, és aquesta torre, la torre d'en Rovira. des d'aquí pots veure com desperta la bahia de Sant Antoni mirant com el Sol surt més enllà, per terres eivissenques.
Aquesta vegada vaig fruir d'una magnífica companyia, la del meu amic
Joan, aquest incansable recorredor d'Eivissa. Va ser un matí èpic, arribar a la Torre, deixar que no tan sols el Sol empapès les nostres cares (bé més d'una gota va acaronar els nostres objectius), pluja vent i fam ( a aquestes hores i sense esmorçar...) , va valer la pena...
Després i continuant el matí, varem compartir esmorçar a Can Guillem (Sant Agustí) amb en Vicente per continuar amb més forces i retrobar-nos amb en Javier Marí per acabar d'arrodonir un gran matí de diumenge!

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola Jordi.

Va ser un bon dia: sempre he dit que es recorrer Eivissa es disfruta mes amb acompanyat, i aquest dia tal com expliques ho va ser.

Bona captura de sa torre den Rovira

Salut i recorts.

VICTOROK ha dit...

Excelente, tiene mucha fuerza.
Edición formidable.
Un abrazo.

Pepe Roselló ha dit...

Excel.lent el tractament de la imatge. Valtros fent fotus, i jo treballant,simateix, alcabutarrus!!
Salut amic.

Javier Marí ha dit...

Genial toma Jordi, res mijor que unes bones fotos i grans companys per pasaro be.

Vicente B ha dit...

ostres!!! em vaig perdre la millor part del día...!!!. Gafes de la feina...!.

Molt bones imatges. Una abraçada Jordi.